Резюме в Киеве.


Персонал в Киеве.

Добавить резюме +
 
Добавить вакансии +
   
ПОИСК РЕЗЮМЕ В КИЕВЕ:
Зарплата от   $





Резюме офисных работников



Все резюме, Руководитель, Начальник отдела, Администратор офиса, Ассистент руководителя, Офис-менеджер, Секретарь, Секретарь на reception, Секретарь-референт, Секретарь-переводчик, Оператор ПК, Диспетчер, Личный помощник, Делопроизводитель, Рекрутер, Менеджер по работе с персоналом, Инспектор по кадрам, Специалист по обучению персонала, Специалист по льготам и компенсациям, Инженер по охране труда, Психолог, Уборщица, Другое, Оператор Call-центра

Офисные работники - персонал в Украине по городам

Резюме в Киеве
Резюме в Белой Церкви
Резюме в Виннице
Резюме в Днепропетровске
Резюме в Донецке
Резюме в Житомире
Резюме в Запорожье
Резюме в Ивано-Франковске
Резюме в Кировограде
Резюме в Кременчуге
Резюме в Кривом Роге
Резюме в Луганске
Резюме в Луцке
Резюме во Львове
Резюме в Мариуполе
Резюме в Николаеве
Резюме в Одессе
Резюме в Полтаве
Резюме в Ровно
Резюме в Севастополе
Резюме в Симферополе
Резюме в Сумах
Резюме в Тернополе
Резюме в Ужгороде
Резюме в Харькове
Резюме в Херсоне
Резюме в Хмельницком
Резюме в Черкассах
Резюме в Чернигове
Резюме в Черновцах
Резюме в Ялте

Резюме:



 


Резюме в Киеве / Офисные работники / інспектор відділу кадрів, юрисконсульт в Киеве



← предыдущее резюме     следующее резюме →


Резюме: інспектор відділу кадрів, юрисконсульт



Должность: інспектор відділу кадрів, юрисконсульт
Зарплата от: 200 $
Желаемый график работы:




Опыт работы


Посмотрите похожие резюме в других городах на портале Jobs.ua

2012- по теперішній час - ДЕКС ЦДАУ України
Посада - провідний юрисконсульт
Основні напрямки роботи: Договірна робота (складання різних видів договорів, юридична експертиза договорів, фіксація терміну, наявність документів). Ведення реєстрів.
Представництво організації – Державна реєстраційна служба, Статистики (внесення змін до ЄДРПОУ, установчих документів), Державна виконавча служба, складання юридичних документів (відповіді на офіційні запити), Державна казначейська служба.
В.о. заввіділу кадрів. Розробка положень, наказів, посадових інструкції, складання листів будь-якого характеру.
Консультація співробітників та керівництва організації з питань діючого законодавства.
2008-2008 ПП „АнастасіяТ”
Посада – юрист.
Основні напрямки роботи: Договірна робота (складання різних видів договорів, юридична експертиза договорів, фіксація терміну, наявність документів). Ведення реєстрів.
Представництво підприємства у державних органах влади – Державні районні адміністрації, Державний комітет статистики (внесення змін до ЕДРПОУ, установчих документів), ДПІ, відділи державної виконавчої служби, складання юридичних документів (відповіді на офіційні запити).
Розробка положень, наказів, інструкції, складання листів будь-якого характеру.
Консультація співробітників та керівництва підприємства з питань діючого законодавства.
2007- ТОВ „ДіТрейд” (за переведенням)
Посада – головний юрисконсульт.
Основні напрямки роботи: Кадрова робота. 1С Кадри: накази на прийом/звільнення працівників; графіки відпусток тощо, ведення особистих справ. Підготовка і здача звітності до центру зайнятості.
Реєстрація договорів постачання (фіксація терміну, наявність документів). Переддоговірні переговори, складання протоколів розбіжностей, додаткових угод.
Підготовка та здача у ДПІ розрахунку за придбані транспортні засоби; збір всієї документації для оформлення заяви на відшкодування збитку у разі ДТП.
Робота з державними органами влади – Адміністрація, ДПІ, Державна статистика, Виконавча служба, страхові компанії.
Відправлення/отримання кореспонденції на пошті; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції в журналі; складання листів будь-якого характеру.
2006-2007 ТОВ „Продмаркет”
Посада – юрисконсульт.
Основні напрямки роботи: Кадрова робота. 1С: накази на прийом/звільнення працівників; ведення особистих справ працівників.
Реєстрація договорів постачання (фіксація терміну, наявність документів). Відправлення/отримання кореспонденції на пошті; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції в журналі; складання листів будь-якого характеру.
2005-2006 ТОВ “Скіф-СВ”
Посада – юрисконсульт.
Основні напрямки роботи - кадрова робота (накази, робоча документація), претензійно-позовна діяльність. Представництво підприємства у державних органах влади – Державні районні адміністрації, Державний комітет статистики (реєстрація, перереєстрація установчих документів).
2005-Київська філія ТОВ “БаДМ” (аптечна база).
Посада - спеціаліст відділу стандартизації, сертифікації та якості.
Основний напрямок ро

ПК на рівні впевненого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, Outlook Express, нормативні бази – „Ліга”, „Законодавство України”, „Урядовий портал”). 1С Кадри. Знання оргтехніки.


Образование / Дополнительное образование


1997-2001-Київський національний університет культури та мистецтв України
Юридичний факультет.
Кваліфікація – юрист.
Спеціалізація – правознавство (господарське та цивільне право).

2003- Курси підвищення кваліфікації на базі Юридичного управління Міністерства охорони здоров’я України (свідоцтво).


Альона Черниш


Дата рождения: 25.4.1977
Город: Киев
Образование: высшее
Опыт работы: опыт работы 5-7 лет
Контакты: Отправить вакансию


Резюме «інспектор відділу кадрів, юрисконсульт» вы можете найти в следующих разделах:
Резюме в Киеве > Офисные работники > Инспектор по кадрам в Киеве


Дата размещения резюме: 21.10.2015 #652312
Резюме - інспектор відділу кадрів, юрисконсульт в Киеве

 
   
Добавить резюме +
 
Добавить вакансию +


Украинская версия
Контактная информация
 

Наши проекты:



© 2008-2016 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов сайта www.resume.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов и не несет ответственности за размещаемую пользователями информацию.